| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

# totul depinde de tine

"Când eram mic - şi nu ştiu nici acum de ce - cuvântul NISTRU mă fascina.
Voi fi trăind, cândva, pe acolo ?"
- Mircea Bârsilă

răspunsul meu, orecum poetic:

iubirea e ca o inimă pe care o ştii înlăuntrul tău,
dar n-o vezi decît dacă poate ai murit şi eşti un
duh rătăcit

sunt oameni care trăiesc în angola dar
nu ştiu ce o face pe ea să fie
Angola,
iar tu locuieşti la toate colţurile lumii,
deodată

poate eşti sălbatic ca un jaguar
biroul ţi-e junglă, dormitorul ţi-e junglă, totul e o junglă,
iar cravata o tai în frînghii pe care aluneci din copac în copac
de parcă ai fi Tarzan

poate eşti înnebunit de o cameră goală
în care eşti alături de ea şi nimeni mai mult
sahara e pustiul vostru,
iar voi sunteţi cămile şi-aveţi
infinitul în cocoaşe

totul depinde de tine

4 comentarii:

  1. dia, stiu ca la ultimele postări nu am dat commenturi foarte exacte, de critică, aşa cum te-am obişnuit. explicaţia ar fi că nu întotdeauna sunt pe starea respectivă, pe care o emană poezia ta. ulterior revin asupra textelor tale şi le recitesc, în speranţa că le înţeleg mai bine. uneori îmi iese, alteori nu. Dar asta nu înseamnă că nu apreciez!
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. :O
    păi eu n-am spus nimic în legătură cu asta.
    ştiu ce înseamnă şi nu cred că e un motiv de a ne supăra :D
    totul e OKEY!

    diana

    RăspundețiȘtergere

critica perfecţionează