| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

joi, 12 aprilie 2012

mădălina cea închipuită


azi noapte am născut
copilul nostru, iubite, e o fetiţă
are doi ani, părul auriu şi ochii tăi

de cînd am adus-o acasă
tot fuge zîmbind într-o rochiţă
care îi saltă precum un ied

azi n-am lăsat pe nimeni
să stea lîngă mine
- om bun, e cineva aici.

pe stradă o ţin strîns de mînă
s-o ştiu bine,
dar lumea mă priveşte ciudat
cînd îi vorbesc sau o iau în braţe

nu sunt nebună,
azi noapte chiar am născut
şi tu ai fost lîngă mine, iubite.
se poate oare să uiţi?

2 comentarii:

  1. Tot ce pot spune e că îmi place mult. Poezia în întregime e o serie de imagini foarte puternice. Bravo, Diana. :)

    RăspundețiȘtergere

critica perfecţionează