| blog personal. cu și despre poezie. literatură. cărți. jurnal. călătorii. despre frumos și tot ce-mi mai vine prin cap. |

luni, 2 iunie 2014

w starym klasztorze

închid ochii dar lumina slabă
din fosta biserică în care azi 
ţin halba de bere 
îmi intră sub pleoape 
şi oamenii care îmi trec prin faţă 
par nişte valuri negre 
care vin dintr-un colţ al ochiului 
şi se termină acolo unde începe barul

o văd pe femeia cu ochii închişi 
care merge pe stradă şi-i zâmbeşte soarelui
blonda din picioare cântă muzică evreiască 
eu dansez mazurka şi zâmbesc 
ea cântă la vioară şi zâmbeşte 
tu ce faci? 

când te trezeşti dimineaţa 
şi te scoli în picioare 
cu dreptul spune hi 
cu stângul spune ha 
căci mărul a fost mai întâi floare 
şi floarea a fost mai întâi mugur 
nu mă înjura, dragul meu 
sunt acelaşi mugur, 
aceeaşi floare,
acelaşi măr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

critica perfecţionează